====== Kako početi sa radom? ====== Najjednostavniji način za početak je u slučaju da imate u potpunosti uređeno stanje ZEV-a tako da nemate nikakvih potraživanja ili dugovanja. U tom slučaju, nema potrebe za unosom početnog stanja i sve što trebate je unijeti stanare i nastaviti rad. Ova opcija je uglavnom vezana za nove ili postojeće zgrade gdje se ZEV tek formira. Međutim, kako je unos početnog stanja knjigovodstveno zahtjevan i kako se svako dugovanje i potraživanje mora unijeti, neophodno je da nam pošaljete trenutno stanje dugovanja, blagajne, žiro računa i potraživanja (kao XLS ili PDF fajl) tako da možemo za Vas unijeti ove podatke (ova usluga je besplatna). Većina početnog stanja se unosi odmah po kreiranju ZEV-a i naknadne izmjene nisu moguće. **Za sve korisnike (čak i u toku testnog perioda), unos ovih podataka je potpuno besplatan** **Važne napomene:** * korisnik mora imati određena predznanja i iskustva u radu sa Office programskim paketima * osnova znanja u radu sa dokumentima (PDF, XLS, DOC,..), * upotrebi štampača, skenera, * povezivanja na Internet * redovnog ažuriranja web preglednika (browser-a), * načina zaštite ličnih podataka na Internetu (kor. ime, lozinka itd)