User Tools

Site Tools


kako-poceti

Kako početi sa radom?

Najjednostavniji način za početak je u slučaju da imate u potpunosti uređeno stanje ZEV-a tako da nemate nikakvih potraživanja ili dugovanja. U tom slučaju, nema potrebe za unosom početnog stanja i sve što trebate je unijeti stanare i nastaviti rad. Ova opcija je uglavnom vezana za nove ili postojeće zgrade gdje se ZEV tek formira.

Međutim, kako je unos početnog stanja knjigovodstveno zahtjevan i kako se svako dugovanje i potraživanje mora unijeti, neophodno je da nam pošaljete trenutno stanje dugovanja, blagajne, žiro računa i potraživanja (kao XLS ili PDF fajl) tako da možemo za Vas unijeti ove podatke (ova usluga je besplatna).

Većina početnog stanja se unosi odmah po kreiranju ZEV-a i naknadne izmjene nisu moguće.

Za sve korisnike (čak i u toku testnog perioda), unos ovih podataka je potpuno besplatan

Važne napomene:

  • korisnik mora imati određena predznanja i iskustva u radu sa Office programskim paketima
  • osnova znanja u radu sa dokumentima (PDF, XLS, DOC,..),
  • upotrebi štampača, skenera,
  • povezivanja na Internet
  • redovnog ažuriranja web preglednika (browser-a),
  • načina zaštite ličnih podataka na Internetu (kor. ime, lozinka itd)
kako-poceti.txt · Last modified: 17.03.2018. 23:16 by infostan