Uputstvo
1 - Moj ZEV
2 - Rad sa korisnicima
3 - Rad sa stanovima
4 - Dobavljači
5 - Fakture
6 - Transakcije
7 - Izvještaji
8 - Narudžbe
9 - Forum
10 - Webmail
Uputstvo
1 - Moj ZEV
2 - Rad sa korisnicima
3 - Rad sa stanovima
4 - Dobavljači
5 - Fakture
6 - Transakcije
7 - Izvještaji
8 - Narudžbe
9 - Forum
10 - Webmail
Najjednostavniji način za početak je u slučaju da imate u potpunosti uređeno stanje ZEV-a tako da nemate nikakvih potraživanja ili dugovanja. U tom slučaju, nema potrebe za unosom početnog stanja i sve što trebate je unijeti stanare i nastaviti rad. Ova opcija je uglavnom vezana za nove ili postojeće zgrade gdje se ZEV tek formira.
Međutim, kako je unos početnog stanja knjigovodstveno zahtjevan i kako se svako dugovanje i potraživanje mora unijeti, neophodno je da nam pošaljete trenutno stanje dugovanja, blagajne, žiro računa i potraživanja (kao XLS ili PDF fajl) tako da možemo za Vas unijeti ove podatke (ova usluga je besplatna).
Većina početnog stanja se unosi odmah po kreiranju ZEV-a i naknadne izmjene nisu moguće.
Za sve korisnike (čak i u toku testnog perioda), unos ovih podataka je potpuno besplatan
Važne napomene: