Uputstvo
1 - Moj ZEV
2 - Rad sa korisnicima
3 - Rad sa stanovima
4 - Dobavljači
5 - Fakture
6 - Transakcije
7 - Izvještaji
8 - Narudžbe
9 - Forum
10 - Webmail
Uputstvo
1 - Moj ZEV
2 - Rad sa korisnicima
3 - Rad sa stanovima
4 - Dobavljači
5 - Fakture
6 - Transakcije
7 - Izvještaji
8 - Narudžbe
9 - Forum
10 - Webmail
Kako bi Infostan EZEV prilagodili potrebama većine korisnika, kreirali smo 3 osnovna paketa i to:
Više detalja oko paketa i mogućnosti možete pronaći na stranici https://www.infostan.ba/usluge/ezev
Infostan Start - paket namjenjen za zgrade koje imaju manje od 10 stanova i poslovnih prostora a koji žele da samostalno vrše upravljanje ZEV-om. Korisnici ovog paketa imaju sve mogućnosti sistema osim ovjere završnog računa i predaje izvještaja u registar. Ovaj paket je besplatan
Infostan Start 10+ - paket namjenjen za zgrade koje imaju 10 ili više stanova i poslovnih prostora a koji žele da samostalno vrše upravljanje ZEV-om. Korisnici ovog paketa imaju sve mogućnosti sistema osim ovjere završnog računa i predaje izvještaja u registar.
Infostan Komplet - Paket namjenjen za korisnike koji žele da sav posao oko ZEV-a obavlja naše osoblje uključujući izdavanje računa, zavođenje uplata, isplata, praćenje dugovanja, podnošenje izvještaja, izradu završnog računa itd
Ukoliko se odlučite za ZEV Komplet paket, neophodno je da bankovne izvode i račune koje dobijate od dobavljača proslijedite na email adresu [email protected]. Naše osoblje prati navedenu email adresu na dnevnoj bazi i nakon prijema Vašeg izvoda i računa, isti će biti evidentirani.
Važna napomena: Ukoliko se odlučite za samostalnu upotrebu aplikacije, neophodno je da poznajete osnovne pojmove o vođenju finansija, knjiženju transakcija, i sl. Besplatna tehnička podrška koju pružamo ne obuhvata edukacije iz ove oblasti nego je primarno namjenjena za pomoć i evetualne greške vezane za funkcionisanje same aplikacije