Uputstvo
1 - Moj ZEV
2 - Rad sa korisnicima
3 - Rad sa stanovima
4 - Dobavljači
5 - Fakture
6 - Transakcije
7 - Izvještaji
8 - Narudžbe
9 - Forum
10 - Webmail
Uputstvo
1 - Moj ZEV
2 - Rad sa korisnicima
3 - Rad sa stanovima
4 - Dobavljači
5 - Fakture
6 - Transakcije
7 - Izvještaji
8 - Narudžbe
9 - Forum
10 - Webmail
Dio za upravljanje stavkama računa je jedan od najvažnihij dijelova za upravljanje ZEV-om. Kako smo često nailazili na situacije da ZEV ima više odvojenih ulaza i brojila za struju, vodomjera i sl., kreirali smo ovu sekciju kako bi olakšali povezivanje stanova sa pojedinačnim troškovima
U narednim redovima ćemo pokazati kako se kreiraju pojedinačne stavke, kako se vežu za stanove i kako se po potrebi deaktiviraju
Prilikom kreiranja možete odabrati tri različita tipa troškova i to:
Iznos zaduženja za svaku kreiranu stavku se može generisati na tri osnovna načina i to:
U narednim redovima ćemo prikazati kako se kreira pojedinačna stavka, kako se prepravlja i po potrebi koriguje za određeni stan
Primjer kreiranja
Da bi prepravili stavke i eventualno uredili po stanovima, kliknite na ikonicu za prepravku
Nakon klika na ikonice za prepravku pojaviće se tabela sa spiskom stanova i statusom stavke za svaki od stanova
Na slici ispod možete vidjeti kako izgleda tabela stavki za jedan ZEV sa 3 odvojena ulaza pri čemu svaki ulaz plaća različit iznos za struju. Vodomjer je zajednički pa ćemo pri unosu računa definisati da je račun za vodu redovni i odabrati da se raspodjela troška vrši prema članu.
Za brisanje pojedinačne stavke, kliknite na ikonicu za brisanje i potvrdite brisanje. Svi do tada generisani računi ostaju kakvi su i bili i navedene stavke će ostati vidljive na do tada generisanim računima